loading...
ربات های اینستاگرام
a.m بازدید : 44 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

بنابراین شما می خواهید به دنبال دنبال کردن موارد بیشتری در اینستاگرام باشید ... خوب می دانید چه می کنید؟ هر کس دیگری می کند!

با افزایش روزافزون رقابت ، شما واقعاً مجبورید که لب به لب خود فشار دهید تا از جمع مردم دور شوید. مطمئناً ، سایتهای محبوب (* سرفه * Buzzoid) وجود دارد که افراد برای خرید دنبال کننده به آن مراجعه می کنند ، اما همچنین راه های قانونی زیادی برای کمک به رشد شماره های شما وجود دارد که فقط آمار غرور شما را افزایش نمی دهد ، بلکه به شما در ساخت یک برند معتبر کمک می کند. این امر به ویژه می تواند صادق باشد اگر در حال تلاش برای ساخت اینستاگرام زیر به عنوان یک شرکت B2B هستید. اما نگران نباشید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

 

1. TIMEING HASHTAG

اگر از هشتگ های محبوب مانند #instagood #photography و غیره استفاده می کنید ، خواهید دید که صبر کردن طولانی قبل از افزودن هشتگ های خود عاقلانه نیست. موضوعات هشتگ محبوب ترین بارگذاری شده است و بارگذاری زیادی دارد و تصاویر شما به احتمال زیاد در یک گم شدن از بین می روند. ما پیشنهاد می کنیم هشتگ های خود را از قبل در کلیپ بورد خود کپی کرده اید تا پس از ارسال ، بلافاصله بتوانید آنها را به عنوان نظر بچسبانید.

 

2. فرم سفارشی سازی پروفایل INSTAGRAM شما

وقتی اکانت های اینستاگرام را در طاقچه خود کاوش می کنید ، ممکن است متوجه شوید که برخی از حساب ها به طور خاص دارای بایوس اینستاگرام هستند. قالب بندی بیو خود را به روشی منحصر به فرد ، نه تنها جلب توجه می کند ، بلکه یک روش ظریف برای کمک به برند شما است که از ظاهر خود خارج شود و بگویید "سلام ، به ما نگاه کن ، ما متفاوت هستیم!"

 

اگر سعی کنید از طریق برنامه اینستاگرام از این بایوسها تقلید کنید ، خواهید دید که این امکان پذیر نیست. برای این کار باید بیوگرافی اینستاگرام خود را در یک برنامه متنی خارجی مانند برنامه یادداشت های داخلی آیفون بنویسید. بعد از ایجاد قالب بندی و فاصله ای که در این برنامه دوست دارید ، آن را کپی کرده و در Bio Instagram خود قرار دهید. خودشه.

 

3. بازی زیبا با الگوریتم اینستاگرام

مانند بسیاری از شرکت ها ، اینستاگرام الگوریتم های خود را کاملاً محکم نگه داشته است تا کاربران از "بازی" سیستم جلوگیری کنند. اما شایعه این است که اینستاگرام از فرمول زیر استفاده می کند:

 

تعداد پیروان براساس تعداد مشارکت ها تقسیم می شود

 

با این حساب ، ایده خرید تعداد زیادی از پیروان جعلی ممکن است یک استراتژی خطرناک باشد. اگر دنبال کننده های جعلی 20k دارید ، به سختی کار می کنید تا درصد خوبی از افرادی که با پست های شما درگیر هستند از این طریق شانس شما را برای نمایش و جذب پیروان واقعی به خطر بیاندازند.

 

به راحتی می توانید در تلاش برای جذب دنبال کننده های بیشتر در اینستاگرام به خاطر غرور ، گرفتار شوید. اما این برای ما مهم است که از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنیم تا به خودمان یادآوری کنیم که جفت در اینجا متوقف نمی شود. گرفتن شخصی برای دنبال کردن شما تنها گام اول است ، تبدیل آن پیروان به مشتری یا طرفداران هدف واقعی است.

 

4. LIKING + اظهار نظر

لایک کردن و اظهار نظر در مورد حسابهای کاربران دیگر روشی آزمایش شده و واقعی برای جذب بیشتر دنبال کنندگان در اینستاگرام است.

 

اگر قصد دارید درمورد کپی و چسباندن نظرات ، هشدار دهید که اینستاگرام به شما امکان می دهد فقط تعداد محدودی زمان انجام دهید یا در غیر اینصورت اخطار "نظر تکراری" دریافت خواهید کرد. این ممکن است برای افرادی که تلاش می کنند راه خود را به دنبال داشته باشند ، آزاردهنده باشد ، اما حقیقت این است که تفسیر متفکرانه و متناسب ، نتایج بهتری را برای شما رقم خواهد زد.

 

مهم نیست که بیش از حد از آن استفاده نکنید. قوانین IG در نوسان است اما احتمالاً باید از انجام بیش از 300 لایک در ساعت برای جلوگیری از پرچم گذاری خودداری کنید.

 

نکته طرفدار: به جای دوست داشتن و اظهارنظر کردن در مورد عکسهای تصادفی ، یک هشتگ را در طاقچه خود جستجو کنید.

 

5. مجدداً برنامه ها را چاپ کنید

اگر از اینستاگرام خود برای تجارت استفاده می کنید ، واقعاً می خواهید در مورد این برنامه و چگونگی متناسب شدن با نام تجاری کلی خود فکر کنید. kpmgspark از این روش استفاده نمی کند همانطور که می خواهیم همه پست ها را اصلی نگه داریم ، اما تعداد زیادی حساب وجود دارد که بسیار موفق هستند.

 

با ارسال مجدد برنامه هایی از این قبیل ، شما حدس زده اید که آن را "Repost" کنید - درست مانند توییتر که در آن می توانید محتوای سایر کاربران را به اشتراک بگذارید. این مزیت بارز صرفه جویی در وقت و انرژی را دارد - اما در صورت استفاده زیاد ، خطر ایجاد تنبلی را برطرف می کنید.

 

البته توجه به استفاده از عکس شخص دیگری نیز در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید از این تاکتیک استفاده کنید ، مهم است که قبل از ارسال مجدد از محتوای آنها ، از صاحب حساب اجازه بگیرید. مطمئن شوید که همیشه بعد از ارسال با برچسب زدن به حساب اصلی ، اعتبار خود را صادر کنید.

 

6. برنامه های زیر / UNFOLLOW

همه می دانند یکی از بهترین راهها برای جذب بیشتر دنبال کنندگان در اینستاگرام ، دنبال کردن سایر کاربران است. ساده ترین راه برای انجام این کار با استفاده از یک برنامه follow / uncolow است. این تاکتیک احتمالاً بهترین استراتژی بلند مدت نیست ، اما راهبرد دنبال کردن / گشودن راهی آسان برای شروع کار در ادامه و شروع به گرفتن نام شما از آنجا ، کسب اعتبار و دریافت مطالب خود است.

 

همانطور که به دنبال دنبال کردن افراد می گردید ، افرادی را دنبال کنید که دارای حساب های مشابه حساب شما هستند ، هشتگ های ارسال ما متناسب با طاقچه شما هستند. این امر به شما كمك می كند شانس اینکه افرادی که شما را به عقب برمی گردانند ، علاقه ای به گرفتن شماره دیگری در کنار نام خود ندارند ، اما در واقع می توانند به محتوای شما علاقه واقعی داشته باشند.

 

 

 

7. مکان HASHTAG

استفاده از هشتگ راه بسیار خوبی برای جذب پیروان جدید در طاقچه ها به حساب شما است. همچنین یک راه عالی برای به دست آوردن لایک بیشتر در اینستاگرام است. ممکن است شما با جستجوی هشتگ ها از اینکه چگونه بسیاری از افراد با پست درگیر هستند شگفت زده شوید. از نظر تئوری ، هرچه هشتگ های بیشتری برای شما ارسال شود ، شانس کشف پست شما بیشتر می شود. اما ارسال یک بند بزرگ از هشتگ چندان مورد پسند شما نیست و همان چیزی است که بسیاری از مردم آن را تابو بازاریابی می نامند.

 

راه حل این مسئله بار دیگر استفاده از یک برنامه یادداشت های خارجی است. پس از آنجا می خواهید سریال از دوره ها و فاصله ها را همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید اضافه کنید. پس از ارسال مطالب جدید ، به قسمت نظرات خود بروید و هشتگ های خود را با دوره هایی که در بالا قرار دارد قرار دهید. اینستاگرام پست را به صورت طولانی ثبت می کند و هشتگ ها را از نظر مخاطبان شما مخفی نگه می دارد. بهترین قسمت؟ افرادی که در جستجوی هشتگ های شما جستجو می کنند ، همچنان می توانند شما را پیدا کنند.

 

8. هدایا

GIFS راهی آسان برای مخلوط کردن آن در حساب شما است. با ارسال مطالب در همان قالب ، هر بار خطر از دست دادن توجه مخاطبان خود را برطرف می کنید. همانطور که در مقاله ما بازاریابی ویروسی قرار داده ایم: 27 روش علمی بسیار جذاب برای اینکه محتوای شما ویروسی شود! ، تعجب یکی از مهمترین عناصر در ایجاد پست های ویروسی است. مخلوط کردن آن با GIFS نه تنها ایده خوبی نیست بلکه سریع و رایگان است!

 

برنامه مورد علاقه ما برای یافتن و ارسال GIFS (با یکپارچه سازی داخلی برای اینستاگرام) GIPHY است.

 

9. مدیریت حسابهای چندگانه

امکان نظارت بر بیش از یک حساب در هر زمان یک ویژگی نسبتاً جدید و بسیار مورد نیاز اینستاگرام است. جابجایی بین حسابها و عقب بین بسیاری از بازاریاب ها یا افرادی که می خواهند حساب کاربری و شخصی را جداگانه مدیریت کنند ، یک کار معمولی است. این افزودنی جدید به شما امکان می دهد در وقت خود صرفه جویی کنید و لایک ها را به پست های سایر حساب ها اضافه کنید.

 

تنظیمات خود را برای ویژگی "افزودن حساب" جستجو کنید ، حسابهایی را که می خواهید مدیریت کنید اضافه کنید. وقتی آماده تعویض حساب ها هستید ، انگشت خود را روی نماد در سمت راست پایین صفحه خود نگه دارید. یک منو ظاهر می شود که به شما امکان می دهد بین حساب های اینستاگرام خود جابجا شوید.

 

10. دریافت ویژگی های حساب های دیگر اینستاگرام

دو روش اساسی برای نمایش سایر کاربران اینستاگرام وجود دارد:

 

برچسب زدن مارک ها با تصاویری که شما را در استفاده از محصولاتشان برجسته می کند

 

ایجاد محتوا (مانند آثار هنری) به افتخار یک برند / تأثیرگذار

 

رویکرد هر دو مورد این است که از عکس هایی با کیفیت بالا استفاده کنید که برند آنها را با نوری مثبت یا جالب برجسته کند. هنگام ارسال ، حتماً به این امید که متوجه خواهید شد ، حساب رسمی آنها را برچسب بزنید (مراقب باشید موارد جعلی زیادی وجود دارد).

 

توصیه می کنیم از این رویکرد کم استفاده کنید زیرا نمی خواهید نام تجاری یا حساب شخصی شما با برجسته کردن دیگران مشخص شود. شما باید صدای قوی خود را داشته باشید. تلاش برای تأثیرگذاران پسر بزرگ بسیار عالی است (به خصوص اگر آنها پاسخ دهند) زیرا می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید ، اما کاربران بزرگتر اینستاگرام نیز با درخواست ها / پست ها احتمالاً شلوغ تر و پرتحرک تر هستند. اطمینان حاصل کنید که آن را با دسترسی به تأثیرگذارهای کوچکتر مخلوط کنید.

 

توجه داشته باشید جانبی: اگر شما کارآفرینی هستید که از سرویس حسابداری آنلاین KPMG Spark استفاده می کنید ، در عکس های خود به ما نشان دهید ، ما دوست داریم که ببینیم چه چیزی را پیشنهاد می کنید!

 

11. موسیقی را با FLIPAGRAM اضافه کنید

به طور کلی فیلم ها و همچنین عکس هایی برای ما انجام نداده اند ، اما مهم این است که شما تنوع را به خوراک خود اضافه می کنید. ما این کار را با استفاده از برنامه ای به نام Flipagram انجام می دهیم. Flipagram به شما اجازه می دهیم موسیقی خود را ضبط کنید ، ویرایش کنید و موسیقی را به ویدیوهای خود اضافه کنید. ویرایشگر بسیار قوی تر از نمایش مشخصات عمومی اینستاگرام است و می بینیم که موسیقی همیشه یک لمس اضافی را اضافه می کند. با یک کتابخانه گسترده از آهنگ ها ، Flipagram آن را می سازد ، بنابراین شما حتی نیازی به ترک برنامه ندارید تا موسیقی رایگان و قابل استفاده را تهیه کنید.

Storrito - The Story Tool

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 579
  • بازدید کلی : 1,788