loading...
ربات های اینستاگرام
a.m بازدید : 27 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

وقتی می خواهید دنبال کننده های اینستاگرام بخرید ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول و مهمتر از همه ، باید مطمئن باشید که دنبال کننده های واقعی خریداری می کنید و نه حساب کاربری. خدمات کلاهبرداری گاهی اوقات حسابهای بات و جعلی را به عنوان راهی آسان برای ارائه خدمات رشد بدون نیاز به ثبت حساب های واقعی و فعال به مشتریان ارائه می دهند. چرا پیروان واقعی اهمیت دارند؟ از یک چیز ، یک حساب کاربری bot به راحتی نمی تواند با محتوای شما ارتباط برقرار کند همانطور که یک شخص واقعی می تواند؛ برای دیگری ، وقتی اکثر دنبال کنندگان شما حساب های جعلی هستند ، حساب شما در معرض خطر قرار می گیرد.

 

رباتها در مقابل انسانها

یک اینستاگرام انسانی می تواند احساساتی را احساس کند ، مطالب خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارد و بازخورد ارزشمندی را در صفحه و محصولات شما ارائه دهد. یک حساب کاربری ربات نمی تواند هیچ یک از این موارد را انجام دهد. ربات ها دوستان و خانواده ای ندارند که بتوانند محتوای شما را با آنها به اشتراک بگذارند ، و مطمئناً آنها نمی توانند بازخورد ارزشمندی را در صفحه ، محصولات یا محتوای شما ارائه دهند. رباتها به طور جدی یک مکان نگهبان هستند و تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام شما را افزایش می دهند بدون اینکه واقعاً تعامل یا اعتبار شما را تقویت کنند.

 

از زمان تأسیس اینستاگرام در سال 2010 ، خدمات ربات توسط مشاغل سایه دار در سراسر اینترنت ارائه شده است و متأسفانه هنوز هم امروز ارائه می شود. حتی با پیشرفتهای باورنکردنی در فناوری هوش مصنوعی ، حسابهای بات نمی توانند سطح درگیری و بازخوردی باکیفیت را که یک کاربر واقعی انسان می تواند فراهم کند. تا زمانی که به روبات ها احساس احساس نکنیم ، حسابهای بات هرگز قادر به مطابقت با کیفیت یک کاربر واقعی نیستند.

 

اعتبار

قبلاً چندین بار در مورد اعتبار صحبت کرده ایم. آیا شما متوجه یک الگوی هستید؟ ما تأیید کردیم که اعتبار برای موفقیت مشاغل و تأثیر گذاران به طور یکسان بسیار مهم است ، و اگر صفحه شما با ربات ها یا حساب های جعلی بارگذاری شده است ، اعتبار شما به دنبال آن خواهد بود. در مورد آن فکر کنید: اگر حساب اینستاگرام یک تجارت تقریباً به طور کامل توسط رباتها جمع شده باشد ، چه چیزی باعث محتوای مشروعیت آن می شود؟ بدون اینکه افراد واقعی اثبات اجتماعی به محتوا یا محصولات ارائه دهند ، این حساب اساساً برای اهداف بازاریابی بی فایده است.

 

اعتبار شما به عنوان یک اینستاگرام و یک برند باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد. بدون آن ، شما دنبال این نیستید که دنبال کنندگان را به خود مشغول کنید یا دنبال کننده و مشتری جدیدی را به خود جذب کنید ، و فروش و ارتقاء هر کاری بسیار دشوار خواهد بود. در دنیایی به طور فزاینده دیجیتالی ، مشتریان بیش از هر زمان دیگری آرزو دارند که اعتبار داشته باشند. تفکیک یک تجارت واقعی با تجارت سایه ای آسان است.

 

قوانین جدید اینستاگرام

اگرچه هنوز هم می توانید دنبال کننده های اینستاگرام را از خدماتی که کاملاً سازگار با اینستاگرام هستند خریداری کنید ، اما دور ماندن از استفاده از حساب های جعلی دشوارتر از همیشه است. به روزرسانی های اخیر اینستاگرام و تغییر در شرایط خدمات آن ، وجود حساب های جعلی و ربات ها را به طور فزاینده ای دشوار کرده است. اینستاگرام برای ایجاد یک بستر ساده تر و اصیل تر برای فعالیت برندها روی تمیز کردن این حساب ها تمرکز دارد.

این بدان معنی است که استفاده از حساب های جعلی در واقع می تواند حساب شخصی شما را در معرض خطر قرار دهد. شما می توانید پرچم گذاری یا مجازات را ، از جمله حذف حساب و از جمله حذف کنید. تمام هزینه های سخت شما فقط می توانید در مدت چند دقیقه با پرداخت هزینه پیگیری های جعلی از بین برود ، بنابراین بسیار ضروری است که فقط ابزارهای قانونی رشد اینستاگرام را انتخاب کنید که دنبال کننده ها و لایک های واقعی اینستاگرام را ارائه دهند. ما قبلاً در مورد کیفیت در مورد پیروان انسانی بحث کرده ایم ، اما اکنون خطر حذف حساب شما اضافه شده است!

 

نامزدی در مقابل دنباله های خالی

وقتی شخصی حساب اینستاگرام شما را دنبال می کند ، انتظار دارید که آنها با محتوا درگیر شوند. پسندیدن ، اشتراک گذاری ، نظرات و حتی پیام های مستقیم از طرفداران بخش مهمی از رابطه برند و مشتری است. شما می خواهید از طرفداران یا مشتریان خود بازخورد بشنوید ، همچنین می خواهید ببینید که آنها مستقیماً در پست ها تعامل دارند تا اعتبار بیشتری به هر بلوک محتوا اضافه کنند.

 

پیروان جعلی ارتباط برقرار نمی کنند. آنها نظری نمی دهند (یا اگر این کار را انجام دهند ، کاملاً کامپوزیت ایجاد شده در رایانه هستند) ، به اشتراک بگذارند ، مانند آنها باشند ، یا در غیر این صورت محتوای شما را به هیچ وجه تبلیغ و بحث کنند. بعد از گذشت زمان کافی با دنبال کنندگان جعلی ، احساس خالی می کنید و احساس می کنید محتوای شما اصلاً قدردانی نمی شود. هنگامی که می توانید صددرصد واقعی از افرادی که در واقع به محتوای شما اهمیت می دهند ، پیروان خالی را انتخاب نکنید.

 

پیروان بالقوه تفاوت را می دانند

پیروان بالقوه می توانند یک حساب کاربری را با پیروان قانونی پیدا کنند. اگر می خواهید از مخاطبان گسترده تری استفاده کنید ، می توانید تضمین کنید که صفحه ای که دارای حساب های جعلی است ، این کار را انجام نمی دهد. حساب های جعلی به راحتی قابل مشاهده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به صفحه شخصی آنها مراجعه کنید و پست های دستگاه برش کوکی یا اصلاً هیچ یک را مشاهده نخواهید کرد. نظرات عمومی یا تعامل شدید ایموجی همچنین می تواند آنها را از بین ببرد. به عبارت دیگر ، مردم می دانند که آیا از حساب های جعلی برای تقویت شماره های خود استفاده می کنید یا خیر.

 

پیروان احتمالی را با حساب های جعلی نترسانید! هر دنبال کننده یک مشتری بالقوه یا تبلیغ کننده محتوای شما است. اگر می بینند که تنها "اعتبار" شما پیروان دروغین بسیاری است ، احتمالاً آنها از این حالت جدا می شوند و هرگز به صفحه شما برنمی گردند.

 

این همه درباره ارزش است

وقتی اینستاگرام می آید ، همه چیز در مورد ارزش محتوا و دنبال کنندگان آن است. محتوای ارزشمند به سادگی عملکرد بهتری را تجربه می کند ، زیرا با تجربه انسان صحبت می کند و فقط برای دستیابی به پیروان بالقوه از ابزار واقعی استفاده می کند. هرچه محتوای شما با ارزش تر باشد ، افراد واقعی تر به آن علاقه مند خواهند شد. اگر برای خرید دنبال کننده های اینستاگرام از یک سرویس مشروع استفاده می کنید ، دیگر لازم نیست نگران ربات ها یا حساب های جعلی باشید ، و صفحه شما در حالی که به صورت تصاعدی در حال رشد است ، ارزش خود را حفظ می کند.

 

همه چیز از جمله حساب اینستاگرام شما دارای ارزش است. ارزش و اعتبار خود را به خطر نیندازید. با انتخاب خدمات مناسب و فقط خرید پیروان و لایک های واقعی ، امور را مشروعیت خود نگه دارید. فوراً متوجه اختلاف خواهید شد و پیروان شما نیز همینطور خواهند بود. هرچه زمان کمتری برای ساختن حساب خود صرف کنید ، بیشتر وقت خواهید داشت که روی ارزش محتوای خود تمرکز کنید.

قوام کلیدی است

یکی از مؤلفه های مهم یک حساب کاربری رسانه های اجتماعی موفق ، سازگاری است. این بدان معناست که بارگذاری مطالب به طور مرتب و بهینه سازی آن آپلودها برای همگام سازی با بالاترین زمان ترافیک اینستاگرام. شما می خواهید پست های شما مشاهده شود ، و می خواهید مطالب را به طور مکرر ارسال کنید ... اما نه خیلی زیاد! چند بار در هفته معمولاً کافی است تا طرفداران و مشتریانی را که بدون غرق کردن آنها در مواد تبلیغاتی غرق شده اند درگیر کنند.

 

سازگاری در مورد کیفیت محتوای شما نیز صدق می کند. شما نمی خواهید که کیفیت یک ماه درجه یک باشد و سطح بعدی را رها کند. دنبال کنندگان به احتمال زیاد تفاوت را متوجه می شوند و تعجب می کنند که چه اتفاقی افتاده است ، یا اگر کیفیت محتوای خیلی پایین بیاید ، از صفحه جداً جدا می شوند. به یاد داشته باشید که به خاطر اعتبار و اثبات اجتماعی خود اعتبار خود را حفظ کرده اید ، بنابراین مطمئن باشید که مرتباً محتوای قابل اعتماد با کیفیت بالا بارگذاری می کنید.

 

فروش سخت مفید نیست

پست های محور فروش فقط برای دور کردن دنبال کنندگان از محتوای شما عمل می کنند. مردم از تبلیغات بی پایان و نقاط فروش خسته شده اند. آنها مطالب قابل اعتماد را می خواهند. مشتریان انتظار دارند قبل از سرمایه گذاری در آن ، چیزی را برای برند شما احساس کنند ، به همین دلیل است که تحریک احساسات در الهام بخشیدن از عمل بسیار مؤثر است.

 

از فروش زیاد در پست های خود اجتناب کنید. مطلبی که در پشت آن قرار دارد بسیار بیشتر از فروش پستی است که می گوید "این محصول را بخرید ... زیرا این محصول را بخرید ..." مطالب خود را قابل اعتماد کنید ، از فروش سخت خودداری کنید و برای بهترین نتایج بارگذاری کنید.

 

عکسهای با کیفیت بالا

می توانید بهترین محتوای ممکن را داشته باشید ، اما اگر تصاویرتان به نظر می رسد که با دوربین اول جهان گرفته شده اند ، در بعضی از دنبال کنندگان ، لایک ها و اشتراک گذاری ها از دست نخواهید داد. اگر قصد دارید یک تأثیرگذار حرفه ای باشید یا به سادگی می خواهید نام تجاری شما در این سیستم عامل موفقیت یابد ، باید عکس هایی با کیفیت بالا بگیرید. این ممکن است نیاز به خرید یک دوربین خوب داشته باشد ، اما اگر قصد دارید روی سیستم عامل بمانید ، یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

 

یک دوربین خوب نیز محصولات شما را بهتر نشان می دهد. ویژگی های جزئی با جزئیات بیشتری نشان داده می شوند ، و پیروان و مشتریان بالقوه ایده بهتری راجع به محصولات شما به دست می آورند. شما عکس های با کیفیت روزنامه در اینستاگرام نمی خواهید ، به ویژه از آنجا که رقابت شما می تواند از عکس های با کیفیت بالا استفاده کند. هنگام ارسال محتوای تصویری به وب ، HD باید همیشه هدف شما باشد.

 

اینستاگرام ابزارهای ویرایش درون برنامه ای را ارائه می دهد تا بتوانید عکس های خود را متناسب کنید تا دقیقاً به روشی که می خواهید آنها را نگاه کنید. شما نیازی به سرمایه گذاری روی نرم افزار گران قیمت ویرایش عکس ندارید ، اگرچه لمس ویرایش حرفه ای می تواند باعث شگفتی شود. در نهایت ، این به شما بستگی دارد که آیا روی این اکسسوری ها سرمایه گذاری کنید یا خیر ، اما اشتباه نکنید ، سطح کیفیتی که عکس های شما نشان می دهد هم بر روی مارک شما و هم برای محصولات شما منعکس می شود.

Instagram heart icon - Transparent PNG & SVG vector file

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 582
  • بازدید کلی : 1,791