loading...
ربات های اینستاگرام
a.m بازدید : 57 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

اگر از یک سرویس رشد قانونی اینستاگرام استفاده می کنید ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد پرچم گذاری یا ممنوعیت نیست. سرویس های سازگار با اینستاگرام از آن دسته از حساب های باتلاق مزاحم برای افزایش شماره های شما استفاده نمی کنند. در عوض ، آنها به کاربران واقعی و فعال اعتماد دارند. گفته می شود ، در صورت خرید دنبال کننده های جعلی ، حساب شما ممنوع می شود. اینستاگرام برای تمیز کردن سیستم عامل بسیار سخت کار کرده است و تحمل صفر برای چنین کارهایی دارد. طبق صفحه وبلاگ شخصی اینستاگرام:

 

"اخیراً ، ما دیده ایم که حساب ها از برنامه های شخص ثالث برای رشد مصنوعی مخاطبان خود استفاده می کنند. هر روز افراد برای داشتن تجربیات واقعی از جمله تعامل های واقعی به اینستاگرام می آیند. این وظیفه ماست که اطمینان حاصل کنیم که این تجربه ها توسط فعالیت غیرمجاز مختل نمی شوند. از امروز ، ما حذف حساب های غیرمجاز ، دنبال کننده ها و اظهارنظرها از حساب هایی که از برنامه های شخص ثالث استفاده می کنند را برای افزایش محبوبیت آنها شروع خواهیم کرد. ما ابزارهای یادگیری ماشینی برای کمک به شناسایی حساب های استفاده از این سرویس ها و حذف فعالیت غیر معتبر ساخته ایم. این نوع رفتار برای جامعه بد است ، و برنامه های شخص ثالثی که لایک ، غیرقانونی ایجاد می کنند ، پیروی می کنند و اظهار نظر می کنند دستورالعمل های انجمن و شرایط استفاده ما را نقض می کنند.

 

ما برای محدود کردن این نوع رفتار ناخواسته گام های بسیاری برداشته ایم. حساب هایی که ما با استفاده از این سرویس ها شناسایی می کنیم ، یک پیام درون برنامه ای دریافت می کنند و به آنها هشدار می دهد که ما دوست داشته ها ، موارد زیر و نظرات غیرقابل اطمینان را از طرف حساب آنها به دیگران حذف کرده ایم. همچنین از آنها می خواهیم با تغییر رمز عبور ، حساب خود را تأمین کنند. افرادی که از این نوع برنامه ها استفاده می کنند ، نام کاربری و رمزعبور خود را به اشتراک می گذارند ، و گاهی اوقات حساب های آنها توسط برنامه های شخص ثالث برای لایک ، دنبال کردن و نظرات غیرمجاز استفاده می شود. این امر نه تنها باعث ایجاد رفتار بد در جامعه اینستاگرام می شود ، بلکه باعث می شود این حساب ها نیز از امنیت کمتری برخوردار شوند. "

 

(https://instagram-press.com/blog/2018/11/19/reducing-inauthentic-activity-on-instagram/)

همچنین می خواهید به شرایط خدمات و دستورالعمل های انجمن اینستاگرام خود مراجعه کنید تا خود را در مورد نوع ارسال ها به طور بالقوه ممنوع کنید. تیم توسعه برنامه دائماً در تلاش است تا کیفیت کلی سیستم عامل را افزایش دهد ، و پاک کردن حساب های جعلی تازه آغاز کار است.

 

اگر فقط از خدمات قانونی برای خرید لایک ، موارد زیر و بازدید استفاده می کنید ، هرگز پرچم گذاری یا حذف نمی شوید. به یاد داشته باشید که کاربران واقعی انسان نه تنها تفاوت در تعامل شما با پیروان به اشتراک می گذارند ، بلکه حساب شما را به عنوان یک ربات جدی در معرض خطر قرار نمی دهند. مداوم پاک کردن حساب های جعلی اینستاگرام باعث می شود سایت برای همه بهتر شود و در خدمت افزایش کیفیت مخاطبی باشد که مارک ها و تأثیر گذاران می توانند به آن برسند.

هزینه آن چیست؟

به طور طبیعی ، یکی از اولین ملاحظات شما هزینه خرید پیروان و لایک خواهد بود. در حالی که قیمت ها بسته به آنچه شما نیاز دارید و از کدام سرویس استفاده می کنید ، خرید ابزارهای رشد در واقع بسیار مقرون به صرفه است. برخی وب سایت ها حتی یک نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان را ارائه می دهند که در آن شما لایک ها ، دنبال کنندگان و نمایش های ویدیویی رایگان دریافت خواهید کرد تا بتوانید از نحوه کار این فرآیند ایده بگیرید.

 

بسته های موجود تقریباً برای هر نیاز و بودجه وجود دارد. پی پال معمولاً روش ارجح پرداخت برای این نوع خدمات است ، اما برخی از آنها برای پردازش پرداخت شما به کارت اعتباری نیاز دارند. در هر صورت ، در خرید چنین خدماتی حتماً از احتیاط استفاده کنید. لازم نیست گذرواژه خود را برای خدمات رشد اینستاگرام اعلام کنید ، بنابراین احتمالاً باید از وب سایتهایی که چنین اطلاعاتی را درخواست می کنند دوری کنید.

 

اساساً ، رشد اینستاگرام تنها هزینه ای را که شما مایل به استفاده از آن هستید ، هزینه دارد. اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی رشد نمایی داشته باشید ، می خواهید هزینه بیشتری بپردازید. برخی خدمات حداکثر 50،000 لایک یا هزاران دنبال کننده ارائه می دهند که می توانند صدها دلار در صدر هزینه کنند. اگر فکر می کنید بودجه شما می تواند چنین هزینه هایی را برطرف کند ، می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای رشد صفحه شما باشد!

 

با شروع تولید هزاران دنبال کننده جدید و تعامل بیشتر ، سرمایه گذاری شما می تواند در قالب معاملات تایید و سایر سودهای پولی بازپرداخت کند. سرمایه گذاری اولیه چند صد دلاری برای دنبال کنندگان بسیار ارزشمند می شود وقتی مارک هایی بدست آورید که از شما بخواهند محصولات خود را با قیمت صدها یا هزار دلار تبلیغ یا تبلیغ کنید. به حساب خود در اینستاگرام خود به عنوان یک تجارت فکر کنید: برای رشد به حداکثر پتانسیل خود نیاز به مراقبت دارد و در بعضی مواقع یک سرمایه گذاری خوب در نظر گرفته شده است.

Instagram Launches Rebrand (and the world loses their minds)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 509
  • بازدید کلی : 1,718