loading...
ربات های اینستاگرام
a.m بازدید : 144 پنجشنبه 29 خرداد 1399 نظرات (0)

Infographic: Unlocking ROI from RPA - Vidado

اتوماسیون فرایند روباتیک دقیقاً همان چیزی است که از نام آن برمی آید انجام می دهد: این کار از ربات ها برای اتوماسیون جریان های کاری اصلی استفاده می کند و در زمانی که معمولاً برای انجام کارهای قابل پیش بینی و تکراری بر روی رایانه انجام می شود ، در انسان صرفه جویی می شود.

در ابتدایی ترین سطح خود ، هیچ تفاوتی با هر شکل دیگری از اتوماسیون وجود ندارد ، که عموماً هدف آن است که بفهمد وظایف انسانی توسط یک ربات می تواند انجام شود و سپس ربات مورد نیاز برای انجام کار را طراحی کند. حزب از زاویه ای دیگر به اتوماسیون نزدیک می شود: رابط کاربری گرافیکی (GUI) نرم افزار دسکتاپ مدرن.

به جای ساختن یک روبات طراحی شده برای انجام یک عمل ، که می تواند به سخت افزار تخصصی و لایه های عمیق یادگیری ماشین نیاز داشته باشد ، rpa ساخت روبات های نرم افزاری طراحی شده برای دنبال کردن گردش کار به همان روشی که یک انسان انجام می دهد: با کلیک کردن ، برش ، کپی کردن و چسباندن داده ها بین برنامه ها ، پر کردن فرم های دیجیتالی ، ارسال ایمیل و تعامل با رایانه ها در سطح کاربر.

این بدان معنی است که رباتهای نرمافزار rpa به همان روشی که شخص انجام می دهد ، به برنامه های رایانه ای حرکت می کنند ، و آنها نیز به همان روش آموزش می بینند. رباتهای rpa با ضبط ماکرو از تماشای انسانها از رابط کاربری گرافیکی برای انجام کارهای تکراری یاد می گیرند و سپس می توانند بدون انجام مداخله یا نظارت انسانی به انجام همان کارها بپردازند.

تحقيق: استفاده از سيستم هاي ربوتي چه تاثيري بر مشاغل صنعت شما خواهد گذاشت؟

رباتهای نرمافزارهای rpa نیازی به رایانه های متصل به مانیتور ندارند ، - تا زمانی که سیستم مورد نظر خود به پرونده های مناسب دسترسی داشته باشد و برنامه های مناسب نصب شده ای داشته باشد ، می توانند از نظر تئوری ، وظیفه خود را در انجام کا تبلیغاتی بی نهایت انجام دهند.

یکی از بزرگترین مزیت های اتوماسیون فرایند روباتیک سادگی آن است. تنها با اندکی تنظیم از IT ، حسابداران ، پردازنده داده ها ، سرپرستان و سایرین که وظایف معمول را بر روی رایانه انجام می دهند می توانند بدون نیاز به حفاری به کد برای انجام این کار ، ربات نرم افزاری خود را ایجاد کنند. در یک وضعیت ایده آل ، کارگران غیر IT می توانند از طریق ابزارهای قدرتمند قادر به آموزش و واگذاری کارها ، کلاس جدیدی از "کارمند دیجیتال" را ایجاد کنند که بتواند وظایف بی شماری را که انسان از انجام آن متنفر هستند ، از بین ببرد.

هر کسی در دنیای فناوری اطلاعات یا توسعه نرم افزار که از یک ابزار تست GUI خودکار استفاده کرده است ، احتمالاً برخی از آشنایی ها را حس می کند ، و به درستی چنین است. نرم افزاری مانند TestComplete ، تستگر عملکرد منطقی IBM و سایر محصولاتی که تست عملکرد GUI را به صورت خودکار انجام می دهند ، البته با دامنه و هدف وسیع تری: به جای اینکه بارها و بارها همان کار واحد را انجام دهید ، ابزارهای تست GUI برای حفاری طراحی شده اند. از طریق کل رابط برنامه برای جستجوی مشکلات عملکرد.

منابع اضافی

5 چیز برتر در مورد اتوماسیون فرآیند رباتیک (TechRepublic)

10 قانون طلایی برای موفقیت rpa و اتوماسیون تست و تست (TechRepublic)

هزینه نرم افزار اتوماسیون فرایند روباتیک در سال جاری 680 میلیون دلار (ZDNet)

اتوماسیون فرایند روباتیک توضیح داد (TechRepublic)

واژه نامه سریع: رباتیک (TechRepublic Premium)

ورق تقلب: هوش مصنوعی (PDF رایگان) (TechRepublic)

کاربردهای احتمالی اتوماسیون فرایند روباتیک چیست؟

روش های زیادی وجود دارد که می توان از آن برای بارگذاری فرآیندهای تکراری استفاده کرد و پوشش کامل کلیه موارد ممکن برای استفاده دشوار است. هر مشاغل باید از خود بخواهد و به طور بالقوه از کارکنان نظرسنجی کند ، تا احساس خوبی از انواع کارهایی که بخش های مختلف می توانند به یک ربات احساس راحتی کنند ، پیدا کنند.

بسته به نوع وظیفه ای که باید به صورت خودکار انجام شود ، می توان از دو نوع رباتهای rpa استفاده کرد:

حضور یافته: برای تحریک به انسان نیاز دارد و عموماً بخشی از یک کار را در حالی که بقیه را به شخص واگذار می کند ، خودکار می کند.

Unassisted: وقتی یک شرط خاص برطرف شود ، بطور خودکار عمل می کند ، به طور معمول توسط ربات که در صف کار مشاغل جدید قرار دارد ، نظارت می کند. PD Unassisted همچنین به عنوان 2.0 شناخته شده است و از عناصر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای افزایش استقلال خود استفاده می کند.

مواردی وجود دارد که می توان از انواع روبات های نرم افزاری و یا هر دو نوع استفاده کرد ، مانند:

در خدمات به مشتری ، در آنجا که رباتهای حضور یافته و بی نظیر می توانند روند خدمات را تسکین داده و ارتباطات چهره به چهره و دیجیتال را برای کارمندان و مشتریان آسانتر کنند.

در مراقبت های بهداشتی ، در آنجا که تعداد زیادی از انواع مختلف داده ها ردیابی می شوند ، به صورت دستی وارد می شوند و سپس باید با سایر پایگاه های داده مطابقت داشته باشند ، به روز شده و در غیر این صورت خوردن وقت زیادی برای پرستاران ، پزشکان و تیم های برنامه نویسی پزشکی. ؛

برای تولید فاکتورها ، یک ربات rpa می تواند اطلاعات جدید مشتری را به صفحه گسترده وارد کند و به نقل از فاکتورها یا فاکتورهایی تولید کند که به صورت خودکار به حسابداری و مشتری ارسال می شوند.

ابتکارات تحول دیجیتالی و همچنین انتقال از یک سیستم عامل نرم افزاری به سیستم عامل دیگر ، معمولاً رونویسی و کپی کردن داده ها را دربر می گیرد. رباتهای جمهوری اسلامی ، هنگامی که به درستی آموزش ببینند ، می توانند بخش خوبی از آن کار را انجام دهند.

تیم های فناوری اطلاعات می توانند با رعایت نكات ربات های كامپیوتری كه به طور پیشگیرانه می توانند مشكلات را برای از بین بردن تماس های میز كار ، كشیدن اطلاعات سیستم برای فن آوری ها و انجام بسیاری از اقدامات اساسی سیستم كه متخصصان سرویس راهنما باید انجام دهند ، انجام دهند ، مانند راه اندازی مجدد دستگاه ها ، نصب نرم افزار و غیره. .؛ و

انبارها می توانند با خودکار کردن ورودی ها و گزارش ها ، مدیریت موجودی را سرعت بخشند.

این لیست می تواند برای همیشه ادامه یابد - شرکت راه حل های B2B AI AIMultiple 61 مورد استفاده جداگانه را برای rpaذکر کرده است ، و احتمالاً حتی بیشتر از این موارد نیز هست.

در بالا با rpa و مفاهیم آن آشنا شده ایم حالا می خواهیم با چند ربات rpa ساز آشنا شویم.

کاربر مجازی

این ربات rpa ساز که بهترین و کامل ترین نرم افزار rpa ساز ایران می باشد و در حد بین الملل هم فعالیت می کند دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشد که ما در اینجا چند مورد را برای شما نام میبریم

  • می تواند تمام نرم افزار ها را اتوماسیون کند
  • می تواند صفحات وب را هم اتوماسیون کند
  • و ...

پیشنهاد میکنیم مشخصات کامل ان و محصولات دیگر این برند را لینک زیر ماهده فرمایید.

https://www.v-user.com/fa

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 584
  • بازدید کلی : 1,793